Organizacja szkoły

Szkoła działa w oparciu o kalendarz roku szkolnego publikowany przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Niepubliczna Polsko-Angielska Szkoła Podstawowa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-18.00

Nasza Kadra

Ewelina Pawlukowska

Dyrektor Szkoły / Nauczyciel języka polskiego

„Nie można uciec od pracy, która jest powołaniem” – słowa Juliena Greena mogą posłużyć jako motto mojej drogi zawodowej.
Jestem magistrem filologii polskiej, posiadam stopień nauczyciela mianowanego.
Od 2002 roku pracuję jako nauczyciel języka polskiego. I właśnie pracując na tym stanowisku, można być świadkiem wszelakich sukcesów. Mój sukces to świadomość, że zdobyło się sympatię uczniów, to duma z faktu, że przy naszym udziale, pod naszymi skrzydłami dorasta, dojrzewa, rozwija się, rozkwita młode pokolenie. Sukces to nabycie pewności, że jesteśmy tych młodych ludzi autorytetami, mędrcami, ale także drogowskazami moralnymi i etycznymi.
Jako nauczyciel języka polskiego chcę pozwolić uczniom dostrzec piękno i magię słów, upewnić w przekonaniu, że słowa mają nieograniczoną, niepohamowaną niczym moc. Wzruszają, uspokajają duszę, pobudzają wyobraźnię, budzą uczucia, przełamują bariery, świadczą o człowieku, o jego wrażliwości, stanie duszy i serca . Pragnę ową miłością zarazić swoich podopiecznych, aby nie obawiali się obcować ze słowem, aby dzięki niemu odkryli bogactwa, których nie przeczuwają.

Mark Gasinski

British Columbia Curriculum Teacher

I am from Ontario, Canada, from the opposite side of Vancouver in the East Coast. I have over 12 years of international experience as a teacher. I spent almost a decade teaching in Asia, and then I returned to Poland 4 years ago to rediscover my roots here, and to continue my career in a different environment.  I have taught all ages spanning from kindergarten to adult, but most of my experience is at the elementary level. I have a Bachelor’s degree in Honours Psychology from McMaster University in Canada. I began teaching as a career initially to explore the world, but I found educating children and helping them reach their full potential rewarding and stimulating, so I stayed on this path. I take pleasure in seeing my students achieve excellence. I believe the best way to attain this is maintaining a balance of inspiring natural curiosity and imagination, personalizing the material, having fun in the classroom, and instilling a work ethic, discipline, sense of respect, and drive.

Sandra Hohfeld-Sykulska

Nauczyciel plastyki

Jestem Absolwentką Jazzu i Muzyki Estradowej, specjalność wokalistyka jazzowa na Uniwersytecie Zielonogórskim. Komponuję, piszę teksty. W 2015 roku wydałam debiutancką płytę „Sandy Hohlfeld”. Posiadam na swoim koncie współpracę z wieloma artystami polskiej sceny jazzowej i rozrywkowej, takimi jak Inga Lewandowska, Bogumiła Tarasiewicz, Paulina Gołębiowska, Ida Zagórska, Justyna Świrniak, Katarzyna Maliszewska, Brian Fentress, Krzysztof Kiljański, Beata Bednarz, Janusz Szrom, Waldemar Franczyk, Zdzisław Babiarski, Big Band Uniwersytetu Zielonogórskiego, Big Band Nowosolski. Otrzymałam również I nagrodę rektora za działalność artystyczną. Ukończyłam także Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale Architektury Wnętrz i Studium Pedagogiczne. Pracowałam jako wychowawca obozów muzycznych i plastycznych, dekorator. Obecnie jestem architektem wnętrz w pracowni architektonicznej.

Grzegorz Filutowski

Nauczyciel języka polskiego

„W każdym ziarenku ryżu jest kropelka potu” – będąc osobą zafascynowaną kulturą Wschodu, cytując powyższą sentencję Mencjusza pragnę pokazać, że ciężka praca zawsze przynosi owoc. W swojej pracy wyruszam w podróż po najdalszych zakątkach językowych; pokazuję, że nauka może być przyjemna i fascynująca. Kończąc filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim w międzyczasie każdą wolną chwilę od książek spędzałem na treningach sportów walki. Posiadam pierwszy stopień mistrzowski w Wing Chun, państwową licencję instruktora samoobrony i dodatkowo ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie. Podróżuję po świecie, interesuję się fotografią, regularnie jeżdżę na rowerze, gram w szachy, koszykówkę i badmintona.

Agnieszka Jabłońska

Nauczyciel języka polskiego jako obcego

Absolwentka Instytutu Filologii Polskiej UMCS w Lublinie.  Ukończyła podyplomowe studia w zakresie Psychologii Komunikacji Społecznej w Instytucie Psychologii UMCS. Zainteresowana podnoszeniem kompetencji komunikacyjnych i ciągłym rozwojem. W czasie studiów  już uczyła dzieci  języka polskiego. Miłośniczka dalekich podróży i dobrego filmu.  Ukończyła także studia z dydaktyki języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Warszawskim. Zdobyta wiedza podczas studiów w połączeniu z praktykami pozwoliły podnieść kwalifikacje. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z projektów unijnych. Nadal dokonali swój warsztat polonisty. Pracuje nad atrakcyjnością zajęć prowadzonych przy zastosowaniu tablicy interaktywnej. Poza pracą w Publicznej Szkole udziela lekcji prywatnych języka polskiego dla obcokrajowców. Zainteresowania: komunikacja niewerbalna, literatura, teatr, fitness, moda.

Marek Maciejewski

Nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawca świetlicy

Jestem absolwentem studiów wyższych na wydziale politologii oraz magistrem wychowania fizycznego. Posiadam tytuł trenera Polskiego Związku Piłki Siatkowej oraz uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej i piłki nożnej. Poza pracą w szkole jestem trenerem w młodzieżowym klubie siatkarskim MUKS Sparta Warszawa. W poprzednich latach prowadziłem m.in. siatkarską reprezentacje Warszawy w ogólnopolskich spartakiadach prawników czy klub MKSN Mazowsze w klubowych mistrzostwach Europy niesłyszących. Moje siatkarskie wychowanki występują w młodzieżowych reprezentacjach Polski i Mazowsza. Motto, które uczniowie często słyszą na moich lekcjach, brzmi: „Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą”.

Justyna Rodak-Kowalewska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Jestem nauczycielem z kilkunastoletnim stażem pracy. Ukończyłam studia pedagogiczne oraz zarządzanie oświatą jak również uczestniczyłam w wielu szkoleniach i kursach organizowanych pod patronatem Polskiego Instytutu Montessori. To pozwoliło mi zrozumieć czym jest istota wychowania i nauczania dzieci. Priorytetem dla mnie jest wdrażanie uczniów do samodzielnego działania poprzez zainteresowanie ich zagadnieniami otaczającego świata. Staram się tworzyć różne materiały dydaktyczne, dzięki którym nauka staje się prostsza i ciekawsza.

Prince Msasa

British Columbia Curriculum Teacher

I am an experienced and meticulous professional with 12 years professional Elementary Tutorship experience. I began my journey as a teacher in 2008 when I graduated from the United Teacher’s College and ever since then I have never looked back, children have become my inspiration and passion. I also have a strong background in sports, with vast experience in a number of disciplines that I have shared knowledge over the past years as a teacher. Under my belt also, I have acquired several English Teaching Affirmations and Certifications that have expanded my English teaching capabilities and have assisted me in having extensive knowledge of different pedagogical approaches. I enjoy reading, travel, organised trips, and many other activities that keep the mind healthy! In a nutshell my past, present and future aspirations and thoughts are a reflection of my guiding and motivational motto „To make hay while the sun shines” which simply translates to making use of opportunities as they avail not to procrastinate and postpone things that can be achievable when the opportunity is still there. This is how I have in the past and hope in the the present to motivate learners under my care.

Rafał Nachyła

Nauczyciel fizyki i chemii

Jestem nauczycielem mianowanym, na co dzień uczę kilku przedmiotów, które bardzo lubię. W każdym uczniu staram się rozbudzić  pasję do odkrywania świata nauk ścisłych. W naszej szkole uczę chemii i fizyki. W pracy z młodzieżą stosuję multimedialne pomoce dydaktyczne, naukę poprzez eksperymenty oraz quizy interaktywne. Moją sentencją w pracy są słowa Konfucjusza: „Kto nabytą wiedzę pielęgnuje, a nową bez ustanku zdobywa, ten może być nauczycielem innych”.

Marcelina Kopyt

Nauczyciel muzyki

Jestem wykwalifikowanym nauczycielem muzyki z bogatym doświadczeniem w edukacji dzieci i młodzieży. Ukończyłam studia na Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, na Wydziale Jazzu i Edukacji Muzycznej, specjalność wokalistyka jazzowa i estradowa oraz Szkołę Muzyczną I stopnia w klasie saksofonu. Dzięki temu zdobyłam wszechstronne umiejętności wokalne oraz solidne podstawy teoretyczne, które z powodzeniem wykorzystuję w pracy z uczniami.
Mam również na swoim koncie liczne osiągnięcia w dziedzinie śpiewu.
Uczestniczyłam w prestiżowych programach telewizyjnych, takich jak „The Voice of Poland” oraz „Bitwa na Głosy”, byłam także jurorką w programie muzycznym “All together now – Śpiewajmy razem”, oraz nagrałam kilka płyt i autorskich singli współpracując z uznanymi muzykami i producentami, co pozwoliło mi na dalszy rozwój kariery wokalnej oraz zdobycie cennego doświadczenia scenicznego i studyjnego.
W swojej pracy pedagogicznej wykorzystuję bogate doświadczenie edukacyjne. Prowadziłam zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych w ramach popularnych „Gordonek”, które kształtują w dzieciach wrażliwość muzyczną od najwcześniejszych lat. Organizowałam również zajęcia umuzykalniające po angielsku, prowadziłam zajęcia z rytmiki oraz lekcje śpiewu. Jako nauczyciel muzyki staram się rozbudzać w uczniach pasję do muzyki, rozwijać ich zdolności artystyczne oraz kształtować wrażliwość na piękno dźwięków.

Cynthia Rudwick

British Columbia Curriculum Teacher

I am from Seven oaks Kent England. I have been teaching grades 2-4 in Warsaw for the past 9 years. I have a bachelor’s degree in Business and Administration, and through the love for kids, I decided to pursue a different path, which is teaching. I will be receiving my BA in English language and teaching from SWPS University – Warsaw. Understanding and interacting with children has been a passion of mine for a huge chunk of my life. All children are natural learners who are so genuinely curious about the world that surrounds them. As a teacher, I firmly feel that my mission is to facilitate that curiosity and to continue to inspire that beautiful sense of wonder. Every child has an expanse of authentic potential within them, and I want to be an active part of showing them what they are truly capable of.

Sylwia Skrzypczak

Nauczyciel języka hiszpańskiego

Jestem absolwentką Wrocławskiej Filologii Germańskiej oraz Universidad Santiago de Compostela w Hiszpanii. Dużo podróżuję po świecie i uwielbiam poznawać nowych ludzi, miejsca i kultury. Języki obce od zawsze są moją ogromną pasją, dlatego cieszę się, że mogę zarażać młode pokolenie otwartością na świat. Od wielu lat pracuję z dziećmi, młodzieżą, a  także dorosłymi, bo nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych! Kontakt z drugim człowiekiem i widoczny efekt mojej pracy, daje mi ogromną satysfakcję i kolejną dawkę energii potrzebnej do skutecznego nauczania.

Robert Domoradzki

Nauczyciel informatyki

Jestem nauczycielem z 18-letnim stażem. Ukończyłem studia magisterskie na kierunku nauczanie matematyki i informatyki. W swojej pracy dydaktycznej wykorzystuję różne metody i formy pracy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe każdego z uczniów.  Ważne jest też dla mnie budowanie  relacji opartej na szacunku i zrozumieniu. W każdym uczniu staram się rozbudzić  pasję  do odkrywania  świata informatyki. Wiem, że możemy  osiągnąć wiele,  dlatego też zachęcam każdego ucznia do samodzielnej pracy, bo szkoła to tylko początek drogi.

Ramowy plan zajęć

  • 7.00-8.30 czas wolny
  • 8.30-12.00 zajęcia anglojęzyczne
  • 12.00-12.45 przerwa obiadowa
  • 12.45-15.15 zajęcia polskojęzyczne
  • 15.15- 18.00 świetlica/odrabianie lekcji/zajęcia dodatkowe

Do pobrania

Raport z ewaluacji zewnętrznej

prowadzonej przez Kuratorium Oświaty w Warszawie

Plan lekcji

Szczegółowe plany lekcji dla klas: 1-8

Regulamin Szkoły

Zbiór zasad panujących w naszej Szkole

Statut Szkoły

Główne założenia i cele naszej szkoły

Program

Program wychowawczo-profilaktyczny 2024/2025

System oceniania

Wewnątrzszkolny system oceniania

Szkoła podstawowa Bemowo Nasza Szkoła w obiektywie 🙂 Warszawa Wola, Ochota

Dane kontaktowe

Niepubliczna Polsko-Angielska Szkoła Podstawowa - Vancouver Schools - Warsaw 

Prywatna szkola podstawowa warszawa

Nasza Niepubliczna Szkola Podstawowa Warszawa to placówka edukacyjna.

Szkoła Podstawowa Warszawa Ochota

Warszawa Wola Nasza Szkoła Podstawowa, również Warszawa Bemowo ponadto Warszawa Ursus

Szkoła Vancouver Schools

Pin It on Pinterest

Share This

Udostępnij / Share This

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi! /Share this post with your friends!